Zaterdag 25 November | Te Anau

25 november 2023 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Na een slechte nacht, Ingeborg heeft hele nacht liggen hoesten, om 08:30 uur opgestaan. Dirk maakt zich klaar voor de excursie van vandaag. We gaan de excursie doen naar Milford Sounds. Om 09:45 uur lopen we naar het meer, waar de bus ons komt ophalen.

We vertrekken hier rond 10:15 uur. We rijden een prachtige route naar de boot. We maken onderweg nog 4 stops om foto’s te maken. Het is schitterend en zijn weer mooie foto’s die we maken. We zijn rond 13:00 uur bij de boot. De boot vertrekt om 15:15 uur. We maken een tocht door een fjord naar de Tasman Zee en weer terug. Een trip van 1 uur en 45 minuten. Opnieuw mooie vergezichten en vele kleine watervallen. We rijden om 15:00 uur terug en zijn 17:15 uur terug in het dorp. Opnieuw een mooi dag met schitterend weer.

Vanavond eten we chinees bij het motel. Hoeven we lekker er niet meer op uit. Dan vroeg naar bed. Morgen een lange reisdag voor de boeg naar Christchurch, 640 km. Vertrek om 06:30 uur, vroeg op.